Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

3. Izlet na Snježnik


14.2.2010. smo  odlučili otići na Snježnik.U autu nas je troje j Zlatko, ja i pas. Krenuli smo iz Pule u 7 sati ujutro sunce je počelo izlaziti i znali smo da ćemo imati lijepi,sunčan,hladan dan. Putujemo kroz Gorski Kotar i termometar pokazuje -2 znali smo da će biti jako hladno.

Na Platak smo stigli oko 09:20,pojeli smo sendvič stavili gojzerice na noge i krenuli prema Snježniku u 09:45.Na Platku je vrijeme bilo super lijepo sunčano, ugodnih -4 na suncu.Hodali  smo šumskom stazom punom snijeg ,vrijeme se počelo mijenjati, ušli smo u oblak i hladan vjetar je počeo lagano puhati.Penjemo se utabanom stazom i stižemo na raskrižje puteva skrenuli smo lijevo za Snježnik. Nakon otprilike 5-10 min stigli smo do drugog skretanja desno za Snježnik (kroz grlo) a ljevo za Snježnik (preko grebena) odlučili smo se za kroz grlo, a za nazad preko grebena.Nastavili smo hodati i nakon šta smo se popeli za 100 metara  sve krošnje stabala postaju totalno bijela sve oko nas je bijelo prava sniježna idila. Utabanom bijelom šumskom stazom  stižemo do ploče na kojoj piše da smo upravo ušli u Nacionalni Park Risnjak. Tu smo stali da popijemo malo vode i slikamo međutim ja sam izgubio jednu  rukavicu dok sam slikao i nisam niti primjetio,nastavili smo hodati i ubrzo izlazimo iz šume i tu počinje prvi veći uspon. Dom se nažalost nije vidio zbog jake magle,ja sam odlučio staviti dereze i cepin jer je bilo dosta zaleđeno. Bilo je jako hladno, puhao je jaki vjetar.Sada je na redu zadnji najteži uspon koj je bio skoro totalno pod ledom. Odličan trening za koristiti dereze i cepin.

Na vrhu nas je dočekao jak vjetar sa 1-2 metra pogleda udaljinu.Odlučili smo se vratiti po istom putu jer sam primjetio da mi fali jedna rukavice. Spuštali smo se dosta brzo i opet smo ušli u šumu. Tu je bilo vrijeme da skinem dereze i da vratim cepin nazad na torbu. Nakon kratke pauze smo nastavili dalje.Prolazimo istom stazom i vidjeli smo da je pas stao i da gleda nesto došli smo do njega i vidjeli smo da je nasao moju rukavicu.Na Platak smo došli u 13:30 a vrijeme je opet bilo isto kao i kada smo krenuli.Presvukli smo se pojeli sendvič i krenuli prema Puli. Odlučili smo ići preko Učke,stali smo na Poklonu da slikamo i uživamo u pogledu, a za 10 min smo krenuli dalje prema Puli. U Pulu smo došli oko 16 sati i tu završava naš izlet do sljedećeg tjedna.

Oglasi

Single Post Navigation

Komentiraj

