Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

1. Šetnja do Korita


6.2.2010  Krenuo sam sa autom u 8 ujutro prema Koritima da idem vjezbati niz padine kod Županj Vrh i Brajkovog sa cepinom i derezama.

Čim sam krenuo vrijeme je bilo tmurno i oblačno smo šta kiša ne padne ali bez obzira ne sve smo krenuli.Čim smo usli na ipsilon je jaka kiša počela padati znao sam odmah da će gore biti loše vrijeme,gore na koritima me je čekao Marin Popić da mi pokaže malo sa cepinom i derezama.Nazvao me je čim su počeli hodati i rekao je da je vrijeme loše da je počeo padati jak snijeg u Brgudcu.Al bez obzira na sve smo krenuli dalje,skrečemo za Lupoglav pa opet skrečemo za Brgudac nakon par kilometara pređenih kiša se počela pretvarati u snijeg.Stigli smo u Brgudac u smo par minuta na cesti je bilo par cm snijega,krenuli smo hodati snijega je bilo sve više i više sve je jače i jače počeo padati.Kada smo izašli iz šume počelo je ful jako puhati i jak snijeg znao sam da neče biti niš od vježbe.Došli smo na Korita ispod Brajkovog vrha može se reči da je ono bila mečava več,ušao sam u planinarski dom i vidio sam Marina Popića,Divnu,Rajka i ostale članove stanice Pula.Marin mi je objasnio neke stvari vezane uz dereze i cepin,i pokusao sm krenuti prema Županj vrhu ali smo zapeli u snijegu odmah na skretanju sa puta od doma prema Župnju snijega je bilo preko 70 cm,tako da smo se odlučili vratiti nazad u dom,zgrijat se malo pojesti,popiti i lagano krenuti nazad,kada smo krenuli prema dolje snijeg je još uvjek padao i jako puhalo.Došli smo do Brgudca i krenuli prema Puli,i za ovaj tjedan ništa od vježbe :(.

Oglasi

Single Post Navigation

Komentiraj

