Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

11.Risnjak,Snježnik,Guslica


16.5.2010 Danas idemo na Risnjak sa planinarskim društvom, Neznam više niti koj mi je put da ću biti na Snježniku prestao sam brojati a na Risnjaku 2. put ali je problem šta niti jednom nisam bio kada nema snijega tako da će mi danas biti jako zanimljivo.Nakon 2 i po mjeseca opet idem na izlet sa planinarskim društvom jer smo imali školu koju sam uspješno prošao.Dižem se u 5:30 spremam si torbu i u 6:30 krećem na Verudu gdje će doći bus.

Ukrcali smo se u bus i idemo na Karolinu po druge nakon toga se vozimo prema Pazinu gdje smo trebali stati ali nismo,vozimo se kroz Istru prema Viljama u gorskom kotru,vrijeme nije bilo najbolje samo šta ne počne padati kiša,stajemo na vratima jadrana da popijemo kavu i nešto pojedemo,nakon kraće pauze nastavljamo dalje prema Viljama.Dolazimo na Vilje izlazimo iz busa,oblačimo gojzerice i krećemo prema Risnjaku,na tabli piše da ćemo hodati oko 1 i po sat.Hodamo šumskom stazom i dolazimo do nekog velikog kamena gdje ćemo stati,Darko je odmah zauzeo poziciju na vrhu da ima najljepše slike :).Na putu do planinarskog doma ostalo je nesto malo snijega ali samo u krpama,dolazimo do doma gdje se odmaramo.Boro,Marino i ja smo odmah odlučili otići na vrh čim smo došli kod doma,prenjemo se prema vrhu i dolazimo do dijela gdje počinje kamenje i par sajlica.

Meni ovo uopće neizgleda onako kako sam ja vidio preko zime,a tamo di sam po snijegu skliznuo je bilo sve puno klekovine od 1-1 i po metar i puno ogromnih kamenja,nisam mogao vjerovati kako padne toliko snijega na strmoj padini.Dolazimo na vrh i odmah šta sam uočio su bile Julijske Alpe na koje idem preko ljeta!Risnjak je visok 1528 metara. Na vrhu se slikamo i razgledavamo gdje ćemo još ići,Snježnik svako toliko nestane zbog oblaka.Spuštamo se prema domu ali ja sam htjeo pokazati Marinu jedan drugi put preko vertikalnog kamena koj je visok oko 10 metara,prolazimo ga vrlo lagano i dolazimo do doma,ćim smo došli Rajko je rekao da nas 4 krećemo drugim putem do Snježnika (preko grebena)nisam imao vremena niti se odmoriti kako treba.Spuštamo se sa Risnjaka drugim putem i preko sedla dolazimo na drugu stranu,od tamo se savršeno vidi Risnjak,nastavljamo dalje stazom koja počinje voditi sve više za gore ,izlazimo na greben nažalost ništa se ne vidi barem za sada.Dolazimo do zadnjeg dijela grebena koj je malo teži i trebaš se malo penjati,i eto nas na vrhu Snježnika po 5 ili 6. put,Snježnik je visok 1506 metara,jako se jednostavno popesti na vrh i sa njega se pruža jako lijepi pogled,oblaci se raziđu svako toliko pa uspjevamo napraviti neke fotke,spuštamo se do doma koj je udaljen 10 metara od vrha i tu malo razgledavamo,ulazimo u zimsku sobu gdje smo malo popričali i odlućili da ćemo ići na Guslicu.Hodamo stazom prema guslici i svako toliko se zaustavljam da slikam.Prolazimo pored vrha koj se zove ja mislim (Među vrh ili tako nekako)n vrh idemo Marino i ja.Na vrhu sam napravio par fotka i spuštamo se prema dolje i uskoro dolazimo do raskrižja gdje nas gdje nas napuštaju Rajko i Divna oni idu prema Platku,a Marino i ja nastavljamo prema Guslici.Na putu prema vrhu smo sreli drugu grupu,nakon šta smo došli na vrh i napravili par fotka pogledali kartu da vidimo di je vrh Planina,krenuli smo prema Platku nakon šta smo ušli u šumu kiša je počela padati tu smo se pridružili toj drugoj grupi pa smo skupa krenuli prema domu na Platku.Izlazimo iz šume i nastavljamo hodati po cesti koja vodi do Platka,ubrzo dolazimo na Platak i ulazimo u dom gdje ćemo jesti.Za jesti sam si naručio maneštru sa nekom paštom odlično je bilo,pa sa vidio da je Divna naručila nešto šta jako lijepo izgleda (šumsko voće sa sladoledom) morao sam i ja to probati i stvarno je odlićno bilo.Vrijeme je bilo da krenemo u bus i nazad prema Puli,u busu sam ja gledao film K2 na svom mobitelu.Za nazad smo stali na vratima jadrana ali ja nism izlazio jer sam gledao film.Dolazimo u Pulu pola ih se iskrcava na Karolini a mi ostali na Verudu,na Verudi izlazimo i tu završava naš izlet do sljedećeg tjedna.

Oglasi

Single Post Navigation

2 thoughts on “11.Risnjak,Snježnik,Guslica

  1. Ej Darien, postaješ pravi putopisac! Fotke su ti super! Pozdrav

Komentiraj

