Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

12. Dan Hrvatskih planinara (Hahlići)


30.5.2010 Danas idemo na Hahliće jer se ove godine tamo održava dan Hrvatskih planinara,ja sam sretan što idemo jer mi je prvi put da idem tamo i da mogu osvojiti 1-2 nova vrh Obruč i Fratar.Dolazim na Verudu i bus je več bio tamo ulazim unutra i zauzimam mjesto gdje i uvjek.Vrijeme je bilo lijepo sunčano i toplo,krenuli smo prema Podkilavcu i zaustavljamo se na Vratima Jadrana da popijemo kavu i pojedemo sendvić.

Dolazimo do Podkilavca gdje započinje staza,cijela grupa je krenula prema Hahlićima po stazi pod planinu,a Ervino i ja smo se odlućili za Mudnu Dol a nismo niti razmišljali dali ima vode jer je dosta dana padala kiša sva sreća da su organizatori bili pored nas i rekli nam da niti ne pokušavamo jer je puna vode,vrijeme se promijenilo i bilo je dosta oblačno bila je najavljena kiša i grmljavina,Ervino i ja smo krenuli po stazi (kolci).Hodamo šumskom stazom i razgovaramo o svemu,na koje vrhove ići preko ljeta,i koje zimske gojzerice si kupiti.Dolazimo do najznimljivijeg dijela staze gdje su sajle,kiša je počela padati,oblačimo jakne i krečemo dalje.Uskoro dolazimo do doma gdje je bilo jako puno ljudi,naručujem si za jesti grah i topal čaj.

Nakon šta smo pojeli išao sam pitati organizatore da li če biti pokazna vježba GSS-a ali nažalost su je odgodili zbog kiše,odlučili smo krenuti nazad prema busu,oblačim vodonepropusne navlačne hlače i krečemo nazad,ali drugim putem preko čeke.Nažalost ništa od Obruča i Fratara ovog puta,spuštamo se i sve više i više grmi.Dolazimo do busa svi totalno mokri,presvlačimo se i čekamo ostale.

Za nazad smo stali u restoranu Alba u Lupoglavu ali ovaj put samo odlučio ostati u busu,čekamo ih 40 min dok jedu i nastavljamo dalje prema Puli,uskoro dolazimo u Pulu i pola busa izlazi na Karolini a mi drugi na Verudi gdje završava naš izlet koj je mogo biti puno puno bolji.

Oglasi

Single Post Navigation

2 thoughts on “12. Dan Hrvatskih planinara (Hahlići)

  1. Ej Darien, meni je ovo bio treći put da sam išla na Hahliće i nikako da stignem na Obruč i Fratar! Lijepo si opisao izlet. Pozdravljam te i vidimo se na nekom slijedećem izletu.

  2. Bok,se vidimo u nedjelju hehe na Koritima.Nisam ništa doživio pa mi je opis kratak,a i vrijeme je bilo baš jako loše.

Komentiraj

