Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

13. Dan Proslave PD”Glas Istre” (Korita)


6.6.2010. Danas idem na Korita jer je dan društva,sretan sam jer ću probati alipinističko penjanje na Brajkovu stijenu.Dolazim na Verudu u 8:05 a bus pun ljudi,krečemo prema Brgudcu sa stajenjem u Lupoglavu na kavi.Bus je bio pun,dolazimo do sela Semići gdje izlazi jedna skupina od njih 3-4 koji će hodati od tuda do Korita.

Bus nas pušta kod Brgudca i nastavljamo pješke do Korita,krenuo sam po težoj stazi trčajući više manje do Korita,bio je odličan trening,tu i tamo sam malo slika.Napokon dolazim do Korita gdje več ima dosta ljudi.U 12 sati alpinisti javljaju da će krenuti postaviti osiguranje na Brajkovoj stijeni,čim sam čuo sam krenuo prema tamo.Glavi alpinist nas pita ko oće probati prvi nitko nije odgovorio pa je krenula jedna cura,trebao sam se javiti ja prvi 😦 jer sam čekao  2 i po sata i tako nisam uspio odraditi svih 3 vrha : Županj vrh,Orljak i Veliki Planik ali nema veze naučio sam nešto novo.Penjanje je prošlo super trebalo mi je 15 min do gore i nazad dolje.Nakon toga vodim dvoje planinara na Brajkov vrh.

Vračamo se do planinarskog doma i dogovaram se za još 1 izlet do Županj vrha,krenuli smo Saša,Marino,Adrijana i ja,tu smo pošeli pričati i odjednom netko pita gdje je JADRANKA?!?! nema je nigdje,pitamo se gdje je,kako to da nije došla na ovakvu avanturu,Marino mi govori da moram to napisati na blogu da može vidjeti :).Uostalom hodamo kroz šumu i dolazimo vrlo brzo do vrha jer nam je tempo bio odličan.Na vrhu se slikamo i uzimamo pečate,od 3 puta šta sam bio tamo niti jednom nisam uzeo pečat jer nisam imao knjižicu.Za dolje idemo drugim putem po livadi punoj cviječa i zelenila.Put nas je počeo malo voditi za gore i dolatimo do doma nakon 10 minuta,kod doma nije više bilo ljudi jer ih je dosta krenulo prema Brgudcu a ja se mislim da li otiči do Velikog Planika ali vremena je bilo vrlo malo oko 30 min,ali pošto idu Saša i Marino idem sa njima tako da se ne vračam nazad sa busom,sa nama je došla i Adrijana.

U 5 i 10 krečemo prema Planiku i sjetim se da su mi patike u busu,na vrh dolazimo za samo 1 sat i 15 minuta sa par pauza,i odmah zovem Darka da mi uzme patike pa ću kasnije proči po njih,na vrhu se malo orijentiramo pomoču kompasa i karte i lociramo neke vrhove,tamanimo jabuke i energetske pločice i razmišljamo da li čemo otiči i do Vojaka pa noćnim spustom do Brgudca ali je bilo kasno i nismo se dogovorili tako da se spuštamo do Brgudca nakon zajedničke fotke na vrhu Planika,spuštamo se i pričam malo sa Sašom pa malo sa Marinom šta mi treba za vodića,pričamo i pročamo i pričamo sve do Brgudca.Ulazimo u auto i krečemo prema Rogovičima gdje odlazi Adrijana,i tako nas troje nastavljamo put prema Vodnjanu pa Puli,U Vodnjanu nas napušta i Marino ali upoznajem njegovog prelijepog psa haskija.Krečemo prema Puli i ja i Saša pričamo o svemu,stajemo kod Darka kod kojeg su moje patike,hvala Darko šta si uzeo moje patike!! ali mi je naplatio 400 eura :(((( hehe.Dolazimo ispred moje kuče gdje napuštam Sašu. Hvala Saša na prijevozu opet i odlično provedenom izletu,bilo je tu svega,ali mi je jako drago šta sam probao alpinističko penjanje i odlučujem se početi i sa time baviti. Jadranka sljedeći put obavezno doći 🙂

Oglasi

Single Post Navigation

2 thoughts on “13. Dan Proslave PD”Glas Istre” (Korita)

  1. Halo Darien, vidim da si se lijepo proveo. Di sam bila ja? Pa radila sam…netko mora spasiti ovu državu! Kao i uvijek do sada, lijepo si opisao izlet i fotografije su ti odlične. Pozdrav

  2. Hehe,hvala da bilo je odlično

Komentiraj

