Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

15.Sjeverni Velebit

20.6.2010 Idemo na Velebit sa elektroistrom,bus kreče u 5:30 :O.Dižem se u 4 sata ujutro spremam torbu i pratim vrijeme vani je padao pljusak konstantno ali nema pomisli ne otići na izlet,radili smo plan izleta čak 3 dan!. U 5:15 krečem prema Verudi gdje nas čeka bus,vidjeo sam Marina odmah.Ukrcavamo se u bus i vozimo do Plodina po druge tamo smo stali i pričalo se da idemo na Krk !!!! Matej i ja nismo mogli vjerovati došlo mi je da odem kući spavati,al nakraju sam dao broj Anteta meterologa ne Zvižanu i rekao nam da nema kiše ali da bi moglo pasti kasnije.

Vozimo se kroz Istru i cijelim putem pada jaka kiša,prolazimo tunel Učku i stajemo na Vratima Jadrana zadržali smo se 20 minuta nakon čega smo se uputili pravac Zavižana,kako idemo kroz magistralu tako se nebo počelo otvarati i vidjelo se da iznad Velebita nema kiše.Po putu smo se zaustavili još u Senju.Napuštamo magistralu i penjemo se prema Zavižanu,no prije smo morali izaći svi iz busa i platiti kartu.Stižemo na parkiralište na Zavižanu,odlučili smo Matej,Mladenka,Adrijana i ja odmah krenuti pošto smo planirali napraviti 4-5 vrha,dolazimo do doma a tamo je bilo tako hladno zbog bure,Adrijana odustaje od naše ture jer nije mogla dobro hodati taj da.

Prvi vrh na koj idemo je Vučjak koj je visok 1644 metara i nalazi se odmah iznad doma,do vrha nam je trebalo nešto manje od 10 minuta,na vrhu se slikamo i brzo krečemo dalje.Spuštamo se i odlučujemo ići na Veliki Zavižan preko Kose(neznam puno ime) sa tog mini vrha se spuštamo u botanički vrt malo smo razgledali cviječe uz put,dolazimo do raskrižja na kojem piše da do vrha ima 1 sat i 15 minuta sigurno su se zabunili,hodamo preljepim šumskim putem sve do vrha,do vrha nam je trebalo 20 minuta na vrhu se slikamo i stavljam pečat u moj dnevnik odmah nastvljamo dalje i to nas je Matej vodio poprijeko i skoro da nismo zalutali!!ali nakraju je sve dobro ispalo,spustili smo se na bijeli put koj vodi prema Premužicevoj stazi,no krenuli smo u krivnom smijeru sva sreča da su naišlji ljudi i rekli da je Premužičeva u drugom smijeru,hodamo po Premužičevoj stazi i postaje se ljepše i ljepše pogledi u daljinu i u dubinu,Premužičeva staza je totalno ravna i skoro da nema nikakvu visinsku razliku građena je od kamena.Dolazimo do skretanja za Gromovaču i tu smo streli naše koji se spuštaju sa vrha jer je počela padati kiša,put nas vodi kroz nisku krekovinu i jako je teško hodati jer zbog težine snijega je sva previjena na stazu,dolazimo na vrh Gromovače! slikamo se,uzimam pečat i brzo dolje no prije nego šta smo krenuli opalio je grom jako blizu vrha ja mrzim gromove i čim sam ga čuo sam počeo trčati za dolje Matej mi se smijao 🙂 kako sam počeo trčati.Spuštamo se i postaje sve opasnije jer je Gromovača više penjački vrh,spustili smo se na Premužičevu i nastavili prema Rosijevoj kolibi kiša je sve jača i jača.

Niti više nisam mogao slikati zbog kiše :(,prolazimo Rosijevu i cilj nam je doći što prije do Alana gdje nas čeka bus,prolazim preko grebena na drugu stranu i dolje u vrtači je ostalo još snijega,sve oko nas je u 3 boje bijelo,zeleno i sivo.Prolazimo Crikvenu i nakon 10 min smo ugledalo ljepo stablo za napraviti prvu pauzu nakon cca 4 sata hodanja,zaustvili smo se 10 minuta da nešto pojedemo,napokon izlzimo iz šume,pokušao sam pronači duplo kraći put ali zbog magle nisam ništa vidio tako da smo morali ići normalnim markiranim putem.Dolazimo na Alan mokri do kože,presvukli smo se i krečemo prema Puli sa stajanjem na Vratima Jadrana opet.

Izlet je bio odličan smo da nije bilo kiše bi bio još i bolji sa puno više slika

Sljededeći izlet napokon MUDNA DOL!!

Oglasi

Single Post Navigation

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )