Darien16's Blog

Just another WordPress.com weblog

16. Mudna Dol


4.7.2010 Napokon je dosao dan da idem u Mudnu Dol i to sa Marinom.Dan prije je sve izgledalo čudno i nade za uspješan izlet su malene,zovem Mateja da vidi kada idemo kaze u 9 sati ujutro odem još malo odspavati i budim se za 30 min i zovem Marina i govori mi da on neće ici u 9 sati.Ok budim brzo mamu da me vozi u Vodnjan sa time da sam imao 5 minuta za spremiti torbu i napraviti si za jesti.

Dolazim u Vodnjan i na parkiralištu me čeka Marino,odmah krečemo prema Vratima Jadrana jer je bilo več dosta kasno.Svako toliko se čujemo sa drugima koji idu sa drugim autom i to u 9,dolazimo na Vrata Jadrana ja sam se nabrzinu kupiti vodu i nastavljamo naš put.No čim smo krenuli nam javljaju da moramo pokupiti Adrijanu u RIJECI!! moramo se gubiti po Rijeci da je nađemo.Našli smo je za 30 min i odmah krečemo dalje,dolazimo u Podkilavac i spremamo se za pokret.Marino mi je još u autu rekao da se moramo požuriti jer oko 12 sati su najavili pogoršanje vremen pljuskovi i grmljavina,a počeli smo hodati u cca 10 sati,ja sam morao testirati svoje nove zimske gojzerice po kamenu hehe :). Hodamo po livadi sve do ulazka u kanjon i dolazimo do prvog detalja oko 8 metara visoka stijena sa sajlom prešlo smo bez ikakvih poteškoća ali je bilo sklisko jer je jučer padala kiša.

Od tuda cijelim putem imamo klinove i sajle,300 metara pred kraj kanjona vrijeme se promijenilo počelo jako grimiti svugdje oko nas a i počela je vrlo vrlo jaka kiša morali smo se skloniti jer nismo znali koliko če padati da slučajno ne krene neka bujica,a pošto sam imao 5 min za spremiti se nisam ništa uzeo samo 1 sendvić,1 i po litra vode i gojzerice tako da sam dobrih 15 min stajao po jakoj kiši.Brzo se razvedrilo i došlo sunce nastavili smo dalje i izašli iz kanjona od tuda više nema šuma išli smo poprijeko i tu je Adrijana počela zaostjati jer smo što prije htjeli doći do doma nakon prvog brda zaostala je više od 100 metara,odlučili smo je čekati iza brda na livadi ali pošto nije gledala di idemo je nastvila ravno,tako da smo je čekali oko 20 minuta i vrijeme se počelo opet mijenjati!!! Oblaci su zauzeli cijelo nebo i počela je padati opet kiša,odlučili smo opet čekati da prestane ali nije bilo traga da če prestati,odlučili smo krenuti dalje ali čim smo izašli na neko brdo opalio je grom jako blizu nas i jako nisko,vratili smo se nazad i opet pokušali krenuti za 10 min. Po putu smo naišli na jako puno konja pa smo ih zaobišli.Dolazimo u dom  i čekamo drugu ekipu da dođu da idemo za dolje skupa,dolaze za 1 i po sat 😦 još smo ih čekali da jedu i krenuli prema dolje po stazi koja se zove Kolci,tamo je jedna sajla za 1 sat dolazimo do auta.

Danas nam je bilo odlično u Mudnoj Doli samo da nije padala kiša bi bilo još bolje.

Oglasi

Single Post Navigation

2 thoughts on “16. Mudna Dol

  1. Ej Darien, ti se ne šališ…postoji li neko brdo u Hrvatskoj di ti nisi bio? Šteta da je padala kiša jer bi sigurno napravio više fotografija. Pozdrav

  2. Bok,nisam mogao prije odgovoriti bio sam 9 dana po alpama u francuskoj i italiji i da se pohvalim osvojio sam Mont Blanc du Tacul 4248m visina :).I da postoji ih još jako puno za proči 🙂 ali sada po ljeti ne ciljam bas hrvatske planine nego nešto više 🙂
    Pozz vidimo se u srijedu u društvu.

Komentiraj

